NISHTHA 3.0
Quiz Course No 10
اسکولی قیادت برائے بنیادی خواندگی و اعداد شناسی
40/40 Marks
١ |
مندرجہ ذیل کیا چیز گھر پر آموزی سے
وابستگی کی قسم میں شامل نہیں ہے |
جواب |
اگر والدین ناخواندہ ہیں تو ان کے
ساتھ امتیاز برتیں |
٢ |
مندرجہ ذیل میں کون سی خصوصیت قائدadaptive کی نہیں ہے |
جواب |
لوگوں کی بات نہ سننا |
٣ |
مندرجہ ذیل میں کیا چیز تبدیلی لانے
والی قیادت کے لیے درست نہیں ہے ہے |
جواب |
مالی بندوبست |
٤ |
مندرجہ ذیل میں کون سا تصور اسکولوں
میں بنیادی بنیادی خواندگی و اعداد شناسی کی قیادت سے مطابقت نہیں رکھتا |
جواب |
سماج اور والدین کے ساتھ
تعاملات نہ کرنا |
٥ |
مندرجہ ذیل میں کون سی تدریسیات 3
سے 9 سال کی عمر کے بچوں کے لیے مطابقت نہیں رکھتی |
جواب |
سقراطی مذاکرات |
٦ |
مندرجہ ذیل میں کون سی قسم اسکول
خاندان سماج کے درمیان وابستگی نہیں ہے |
جواب |
شراکت داری |
٧ |
مندرجہ ذیل میں کیا چیز تدریسیاتی
قیادت کے خاکے کا حصہ نہیں ہے |
جواب |
سائنس کی لیبارٹری میں تجربہ کی
قیادت کرنا |
٨ |
تدریسیاتی قیادت مہارت کا ایک جامع
شعبہ ہے جس کے قائد میں مندرجہ ذیل خوبی ہونا چاہیے |
جواب |
3سے 9 سال کی عمر کے بچوں کے لیے
کارآمد تدریسیات کا گہرا علم |
٩ |
تدریسییاتی قائد کا رول ہے کہ وہ |
جواب |
وہ بچوں کے لیے مختلف تدریسی آتی
مشقوں کی تعلیم دے |
١٠ |
تدریسییاتی قائدین کو یہ یقینی
بنانا چاہیے کہ اسکول کے تمام اعمال کے |
جواب |
مرکز میں بچہ ہوتا ہے |
١١ |
تدریسییاتی قیادت کا مثبت اثر پڑتا
ہے |
جواب |
بچوں کی آموزشی استعداد پر |
١٢ |
بنیادی خواندگی وہ اعداد شناسی کی
تصور کا اطلاق کن بچوں پر ہوتا ہے |
جواب |
3سے 9 سال کی عمر کے بچوں پر |
١٣ |
بنیادی خواندگی وہ اعداد شناسی کے
سیاق میں اسکولی ترقی کے منصوبے کے لیے کیا بہت ضروری ہے |
جواب |
3سے9سال کی عمر کے بچوں کی ترقیاتی
ضروریات کے لئے منصوبہ بندی |
١٤ |
بنیادی خواندگی وہ اعداد شناسی کو
مستحکم کرنے کے خاطر اسکولی قیادت کے لیے کونسا ماڈل مناسب نہیں ہے |
جواب |
تعلیمی قیادت |
١٥ |
بنیادی خواندگی وہ اعداد شناسی کے
سیاق میں ایک بالغ اور بچے کے درمیان کا حصہ تعلق ہونا چاہیے |
جواب |
خوف سے پاک اور مسرت بخش |
١٦ |
ایک اسکول قائد 6-3 سال کی
عمر کے بچوں کو کس طرح بول کر سکتا ہے |
جواب |
کھیل پر مبنی تدریسیات کے ذریعے |
١٧ |
اسکولی قیادت ہو سکتی ہے |
جواب |
بچوں میں مضبوط بنیادیں آموزشی
صلاحیتوں کی تشکیل |
١٨ |
ایک اسکول قائد کو تین سے نو سال کی
عمر کے بچوں کا اندازہ قدر کرنا چاہیے تاکہ |
جواب |
ان کو قوت ضروریات اور دلچسپی کا
جائزہ لیا جا سکے |
١٩ |
ایک اسکول قائد کی صفت جو بنیادی
مرحلے کی آموزش کے لیے مناسب نہیں ہے |
جواب |
حاکمانہ رویہ |
٢٠ |
جو قائد اسکول والدین کے مؤثر تعلق
میں یقین رکھتے ہیں وہ ممکنہ طور پر کہہ سکتے ہیں |
جواب |
سبھی والدین اپنے بچوں کی مدد
کرسکتے ہیں |
٢١ |
اسکولی ترقی کا منصوبہ، اسکول پر
مبنی سرگرمی ہیں جو اسکول قائد کے ذریعے انجام دی جاتی ہے |
جواب |
طلباء اساتذہ والدین سماج اور ایس
ایم سی کے اراکین کے ساتھ اشتراک سے |
٢٢ |
اسکول بچوں کی تعلیم تین مختلف
خاندانوں کو کیسے شامل نہیں کر سکتی |
جواب |
طلباء کو گھر کے لیے تفویضی کام دے
کر |
٢٣ |
اسکول قائد پری اسکول اساتذہ کے
ساتھ کس طرح موثر تعلقات قائم کر سکتا ہے |
جواب |
اساتذہ کے ساتھ بچوں کی ترقیاتی
ضروریات کے بارے میں تبادلہ خیال اور منصوبہ بندی کرنا |
٢٤ |
صبح اسکول پہنچتے کے وقت کو برقرار
رکھنے کے لیے پہلے درجے کے اساتذہ کو کیا حکمت عملی اپنانی چاہیے |
جواب |
بچوں کے لئے ان کی آمد کے معمول کے
وقت کوئی کام کرنا جیسے گروپ ریڈنگ تاکہ وقت پر پہنچنے کے لئے ان کی حوصلہ
افزائی ہوسکے |
٢٥ |
ایک قائد کو تین سے نو سال کی عمر
کے بچوں سے رویہ کیسا ہونا چاہیے |
جواب |
ایک مثبت اور لچک دار ذہنیت |
٢٦ |
گریڈ 3 بچوں کی آموزشی سطح کا اہم
مرحلہ ہے کیونکہ اس میں منتقلی ہوتی ہے |
جواب |
'آموزش سے مطالعہ' سے 'مطالعے سے
اموزش' کی جانب |
٢٧ |
نظریہ یا ویژن کے بارے میں کون سا
بیان درست نہیں |
جواب |
نظریہ کا کوئی مخصوص نظام الاوقات
نہیں ہوتا |
٢٨ |
شراکت دار کے ساتھ اشتراک کے عمل سے
حوصلہ افزائی ہو سکتی ہے |
جواب |
مکے آموزشی محاصل کے تحت ہی مشترکہ
جوابدہی کے لیے |
٢٩ |
کونسی مہارت داخلے کی مہارت سمجھی
جاتی ہے جس سے ایک بچہ باضابطہ اسکولنگ کے عمل میں داخل ہو جاتا ہے |
جواب |
بنیادی خواندگی اور اعداد شناسی کی
مہارتیں |
٣٠ |
تین سے نو سال کے بچوں کی اموزش کے
انداز قدر کی کر مناسب حکمت عملی یہ ہے کہ |
جواب |
بچوں کی مختلف سرگرمیوں کا مشاہدہ
کیا جائے |
٣١ |
مندرجہ ذیل میں کونسا بنیادی
خواندگی اعداد شناسی ترقیاتی مقصد نہیں ہے |
جواب |
بچے موثر پڑھنے والے بن سکے |
٣٢ |
اس اصطلاح کی نشاندہی کریں جس سے
اسکول میں ایک بچے کی پیش رفت میں آموزش کی کمی کو پورا کرنے کے طور پر سمجھا جا
سکتا ہے |
جواب |
آموزش میں بتدریج ہونے والی خامی |
٣٣ |
مواصلات کی قسم وابستگی میں شامل
ہوتا ہے |
جواب |
والدین کے ساتھ معائنہ اوقات میں
بچوں کی پیش رفت پر تبادلہ خیال کرنا |
٣٤ |
قیادت کے کون سے ماڈل میں بچوں کی
ثقافتی اور لسانی پس منظر کی بنیاد پر اسکولی سرگرمیوں کو مرتب کرنے کی بات کی
جاتی ہے |
جواب |
ماحول مخصوص قیادت |
٣٥ |
مشترکہ قیادت کی ایک خصوصیات ہے |
جواب |
باہمی اعتماد پیدا کرنا اور شراکت
داروں کے درمیان احترام |
٣٦ |
کلاس روم کا کون سا مشغلہ ابتدائی
عمر کے بچوں کے فروغ کے لئے مناسب ہے |
جواب |
نئے تصورات کو رفتہ رفتہ متعارف
کرانا |
٣٧ |
متن
کا درستگی، رفتار، اظہار کے ساتھ مطالعہ اور اقتباس مع سوالات کی استعداد جس سے
بچہ متن کے معنی اخز کرسکتاہے کہلاتی ہے |
جواب |
مطالعہ
کی روانی |
٣٨ |
بچے
میں منطق کی صلاحیت آسان عددی تصورات کا روزمرہ زندگی میں اطلاق کا حصہ سمجھا جا
سکتا ہے |
جواب |
بنیادی
اعداد شناسی |
٣٩ |
اگر
کوئی بچہ بائیں ہاتھ سے لکھتا ہے اور ایسا کرنا اسے آرام دہ لگتا ہے تو اسے |
جواب |
اس
کی ترجیح کی حوصلہ افزائی کی جانی چاہیے |
٤٠ |
اساتذہ
کو نئی معلومات فراہم کرنی چاہیے اور اسے ان سے مربوط کرنا چاہیے |
جواب |
بچے
پہلے سے جانتے ہیں |
٤١ |
اس
اصطلاح کی نشاندہی کرے جسے اسکول میں ایک بچے کی پیش رفت میں آموزش کی کمی کو
پورا کرنے کے مطالبے پر سمجھا جا سکتا ہے |
جواب |
نوازش
میں تدریس ہونے والی خامی |
No comments:
Post a Comment
Thanks For Ur Comment