Pages

TET

Pavitra Portal & TAIT

CTET

Bridge Course 2023-2024

Bridge Course 2022-2023

Bridge Course 2021-22

Shalarth

MPSC & UPSC

WorkBook & Digest

Question Papers

Educational Information

5th & 8th Scholarship Exam

Speeches

Islamic Information

Maharashtra State

Educational Info

All About

Nishtha 3.0 Quiz Question Answer Module 10 For Urdu Medium

NISHTHA 3.0

Quiz Course No 10

اسکولی قیادت برائے بنیادی خواندگی و اعداد شناسی

40/40 Marks



١

مندرجہ ذیل کیا چیز گھر پر آموزی سے وابستگی کی قسم میں شامل نہیں ہے

جواب

اگر والدین ناخواندہ ہیں تو ان کے ساتھ امتیاز برتیں

٢

مندرجہ ذیل میں کون سی خصوصیت قائدadaptive کی نہیں ہے

جواب

لوگوں کی بات نہ سننا

٣

مندرجہ ذیل میں کیا چیز تبدیلی لانے والی قیادت کے لیے درست نہیں ہے ہے

جواب

مالی بندوبست

٤

مندرجہ ذیل میں کون سا تصور اسکولوں میں بنیادی بنیادی خواندگی و اعداد شناسی کی قیادت سے مطابقت نہیں رکھتا

جواب

 سماج اور والدین کے ساتھ تعاملات  نہ کرنا

٥

مندرجہ ذیل میں کون سی تدریسیات 3 سے  9 سال کی عمر کے بچوں کے لیے مطابقت نہیں رکھتی

جواب

سقراطی مذاکرات

٦

مندرجہ ذیل میں کون سی قسم اسکول خاندان سماج کے درمیان وابستگی نہیں ہے

جواب

شراکت داری

٧

مندرجہ ذیل میں کیا چیز تدریسیاتی قیادت کے خاکے کا حصہ نہیں ہے

جواب

سائنس کی لیبارٹری میں تجربہ کی قیادت کرنا

٨

تدریسیاتی قیادت مہارت کا ایک جامع شعبہ ہے جس کے قائد میں مندرجہ ذیل خوبی ہونا چاہیے

جواب

3سے 9 سال کی عمر کے بچوں کے لیے کارآمد تدریسیات کا گہرا علم

٩

تدریسییاتی قائد کا رول ہے کہ وہ

جواب

وہ بچوں کے لیے مختلف تدریسی آتی مشقوں کی تعلیم دے

١٠

تدریسییاتی قائدین کو یہ یقینی بنانا چاہیے کہ اسکول کے تمام اعمال کے

جواب

مرکز میں بچہ ہوتا ہے

١١

تدریسییاتی قیادت کا مثبت اثر پڑتا ہے

جواب

بچوں کی آموزشی استعداد پر

١٢

بنیادی خواندگی وہ اعداد شناسی کی تصور کا  اطلاق کن بچوں پر ہوتا ہے

جواب

3سے 9 سال کی عمر کے بچوں پر

١٣

بنیادی خواندگی وہ اعداد شناسی کے سیاق میں اسکولی ترقی کے منصوبے کے لیے کیا بہت ضروری ہے

جواب

3سے9سال کی عمر کے بچوں کی ترقیاتی ضروریات کے لئے منصوبہ بندی

١٤

بنیادی خواندگی وہ اعداد شناسی کو مستحکم کرنے کے خاطر اسکولی قیادت کے لیے کونسا ماڈل مناسب نہیں ہے

جواب

تعلیمی قیادت

١٥

بنیادی خواندگی وہ اعداد شناسی کے سیاق میں ایک بالغ اور بچے کے درمیان کا حصہ تعلق ہونا چاہیے

جواب

خوف سے پاک اور  مسرت بخش

١٦

ایک اسکول قائد  6-3 سال کی عمر کے بچوں کو کس طرح بول کر سکتا ہے

جواب

کھیل پر مبنی تدریسیات کے ذریعے

١٧

اسکولی قیادت ہو سکتی ہے

جواب

بچوں میں مضبوط بنیادیں آموزشی صلاحیتوں کی تشکیل

١٨

ایک اسکول قائد کو تین سے نو سال کی عمر کے بچوں کا اندازہ قدر کرنا چاہیے تاکہ

جواب

ان کو قوت ضروریات اور دلچسپی کا جائزہ لیا جا سکے

١٩

ایک اسکول قائد کی صفت جو بنیادی مرحلے کی آموزش کے لیے مناسب نہیں ہے

جواب

حاکمانہ رویہ

٢٠

جو قائد اسکول والدین کے مؤثر تعلق میں یقین رکھتے ہیں وہ ممکنہ طور پر کہہ سکتے ہیں

جواب

سبھی والدین اپنے بچوں کی مدد کرسکتے ہیں

٢١

اسکولی ترقی کا منصوبہ، اسکول پر مبنی سرگرمی ہیں جو اسکول قائد کے ذریعے انجام دی جاتی ہے

جواب

طلباء اساتذہ والدین سماج اور ایس ایم سی کے اراکین کے ساتھ اشتراک سے

٢٢

اسکول بچوں کی تعلیم تین مختلف خاندانوں کو کیسے شامل نہیں کر سکتی

جواب

طلباء کو گھر کے لیے تفویضی کام دے کر

٢٣

اسکول قائد پری اسکول اساتذہ کے ساتھ کس طرح موثر تعلقات قائم کر سکتا ہے

جواب

اساتذہ کے ساتھ بچوں کی ترقیاتی ضروریات کے بارے میں تبادلہ خیال اور منصوبہ بندی کرنا

٢٤

صبح اسکول پہنچتے کے وقت کو برقرار رکھنے کے لیے پہلے درجے کے اساتذہ کو کیا حکمت عملی اپنانی چاہیے

جواب

بچوں کے لئے ان کی آمد کے معمول کے وقت کوئی کام کرنا جیسے گروپ ریڈنگ تاکہ وقت پر پہنچنے کے لئے ان کی حوصلہ افزائی ہوسکے

٢٥

ایک قائد کو تین سے نو سال کی عمر کے بچوں سے رویہ کیسا ہونا چاہیے

جواب

ایک مثبت اور لچک دار ذہنیت

٢٦

گریڈ 3 بچوں کی آموزشی سطح کا اہم مرحلہ ہے کیونکہ اس میں منتقلی ہوتی ہے

جواب

'آموزش سے مطالعہ' سے 'مطالعے سے اموزش' کی جانب

٢٧

نظریہ یا ویژن کے بارے میں کون سا بیان درست نہیں

جواب

نظریہ کا کوئی مخصوص نظام الاوقات نہیں ہوتا

٢٨

شراکت دار کے ساتھ اشتراک کے عمل سے حوصلہ افزائی ہو سکتی ہے

جواب

مکے آموزشی محاصل کے تحت ہی مشترکہ جوابدہی کے لیے

٢٩

کونسی مہارت داخلے کی مہارت سمجھی جاتی ہے جس سے ایک بچہ باضابطہ اسکولنگ کے عمل میں داخل ہو جاتا ہے

جواب

بنیادی خواندگی اور اعداد شناسی کی مہارتیں

٣٠

تین سے نو سال کے بچوں کی اموزش کے انداز قدر کی کر مناسب حکمت عملی یہ ہے کہ

جواب

بچوں کی مختلف سرگرمیوں کا مشاہدہ کیا جائے

٣١

مندرجہ ذیل میں کونسا بنیادی خواندگی اعداد شناسی ترقیاتی مقصد نہیں ہے

جواب

بچے موثر پڑھنے والے بن سکے

٣٢

اس اصطلاح کی نشاندہی کریں جس سے اسکول میں ایک بچے کی پیش رفت میں آموزش کی کمی کو پورا کرنے کے طور پر سمجھا جا سکتا ہے

جواب

آموزش میں بتدریج ہونے والی خامی

٣٣

مواصلات کی قسم وابستگی میں شامل ہوتا ہے

جواب

والدین کے ساتھ معائنہ اوقات میں بچوں کی پیش رفت پر تبادلہ خیال کرنا

٣٤

قیادت کے کون سے ماڈل میں بچوں کی ثقافتی اور لسانی پس منظر کی بنیاد پر اسکولی سرگرمیوں کو مرتب کرنے کی بات کی جاتی ہے

جواب

ماحول مخصوص قیادت

٣٥

مشترکہ قیادت کی ایک خصوصیات ہے

جواب

باہمی اعتماد پیدا کرنا اور شراکت داروں کے درمیان احترام

٣٦

کلاس روم کا کون سا مشغلہ ابتدائی عمر کے بچوں کے فروغ کے لئے مناسب ہے

جواب

نئے تصورات کو رفتہ رفتہ متعارف کرانا

٣٧

 متن کا درستگی، رفتار، اظہار کے ساتھ مطالعہ اور اقتباس مع سوالات کی استعداد جس سے بچہ متن کے معنی اخز کرسکتاہے کہلاتی ہے

جواب

مطالعہ کی روانی

٣٨

بچے میں منطق کی صلاحیت آسان عددی تصورات کا روزمرہ زندگی میں اطلاق کا حصہ سمجھا جا سکتا ہے

جواب

بنیادی اعداد شناسی

٣٩

اگر کوئی بچہ بائیں ہاتھ سے لکھتا ہے اور ایسا کرنا اسے آرام دہ لگتا ہے تو اسے

جواب

اس کی ترجیح کی حوصلہ افزائی کی جانی چاہیے

٤٠

اساتذہ کو نئی معلومات فراہم کرنی چاہیے اور اسے ان سے مربوط کرنا چاہیے

جواب

بچے پہلے سے جانتے ہیں

٤١

اس اصطلاح کی نشاندہی کرے جسے اسکول میں ایک بچے کی پیش رفت میں آموزش کی کمی کو پورا کرنے کے مطالبے پر سمجھا جا سکتا ہے

جواب

نوازش میں تدریس ہونے والی خامی

No comments:

Post a Comment

Thanks For Ur Comment