NISHTHA 3.0
Quiz Course No 8
آموزش کا انداز قدر
20/20 Marks
١ |
بنیادی خواندگی
اور عدد شناسی کی تدریس و آموزشی عمل میں کھلونا مبنی تدریسیات کو مربوط کرنے کے
اصل گول ہے |
جواب |
بچوں کی تنقیدی
اور تخلیقی طریقے سے سوچنے کرنے ماں کے اعتبار سے مناسب کتابوں میں دلچسپی لے
سکنے بے تکلفی سے اپنے خیالات کا اظہار کرنے اور |
٢ |
FLN
میں اندازہ قدر کا مقصد ہے |
جواب |
بنیادی سطح پر
کام کر رہے اساتذہ کو بچوں کی خواندگی اور عدد شناسی کی آموزشی سطح کے بارے میں
ٹھوس اطلاعات فراہم کرنا |
٣ |
قومی تعلیمی پالیسی
2020 کے مطابق اسکول منی اندازہ قدر کے تمام بچوں کے ارتقائی کارڈ جن کے ذریعے
اسکول والدین کو لازمی طور پر مطلع کرے گا ہونا چاہیے |
جواب |
اپنی طبع کے
لحاظ سے ہمہ گیر |
٤ |
اندازہ قدر
معلومات اطلاعات استادوں کی مدد کرتی ہے FLNمواد کے بارے میں
یہ منصوبہ بندی اور فیصلہ کرنے میں کے کیسے |
جواب |
سناسی ضروریات
اور باریک بینی سے کے لیے مشاہدے کو استعمال کرتے لیے پڑھایا جائے اور بچوں کی اموزش کی رہنمائی
کی جائے |
٥ |
طفل مرکوز اور
بر عمل اندازہ قدر مدد کرے گا بچوں کو اسکول کے لیے تیار کرنے اور |
جواب |
انہیں صحت مند
وقوفی اور جذباتی طور پر اور استعداد افراد کی شکل میں تیار کرنے میں |
٦ |
جب بچہ کھلونوں
کو ایک قطار میں سب سے بڑے کھلونے سے سب سے چھوٹے کھلونے کی ترتیب میں رکھنے میں
مشغول ہو تو اس استاد دراصل مشاہدہ کر رہا ہے اس بچے کی بنیادی عدد شناسی کے تحت |
جواب |
ترتیب دینے کی
مہارت میں ترقی کا |
٧ |
HPC
کے مظہر میں شامل ہے |
جواب |
21 صدی کے مہارت
جیسے تنقیدی فکر مسائل حل کرنا ہے تخلیقیت تبادلہ خیال پیام رسانی اور حصہ داری |
٨ |
مختلف پس منظر
سے آتے ہیں اور مختلف قسم کے مشاہدے تحقیقی و تفصیلی داٹا فہم کرتے ہیں جن پر
استاد |
جواب |
غور و فکر کر
سکتے ہیں اور بچوں کی خواندگی اور عدد شناسی کی استعداد کی سطح میں بہتری لانے
کے لئے مناسب منصوبہ بنایا سکتے ہیں |
٩ |
جب استاد کسی
بچے سے کتاب کا سرورق اور پچھلا ورک دکھانے کے لئے کہتا ہے تو وہ مشاہدہ اور
اندازہ قدر کر رہا ہے کہ اس کی ترقی کا |
جواب |
بنیادی خواندگی
میں |
١٠ |
کوئی بچہ ایک
قطار میں رکھیں بھی ہر شے کو چھو رہا ہے اور گن رہا ہے استاد مشاہدہ کر رہا ہے
بچے کی |
جواب |
بنیادی اعداد
شناسی میں ترقی کا |
١١ |
بنیادی خواندگی
اور اعداد شناسی کا اندازہ قدر یقینی بنانے میں مدد کرتا ہے |
جواب |
آموزشی معذوریوں
اور مضمر صلاحیتوں کی جلد شناخت کی |
١٢ |
کیے گئے اندازہ
قدر سے والدین کو ضرور مطلع کرنا چاہیے |
جواب |
پہلے سے متعین
مناسب وقفہ وقت پر |
١٣ |
بنیادی سطح پرFLN
کی آموزش کے لیے ہم بچوں کی حوصلہ افزائی کرتے ہیں |
جواب |
کھیل مبنی,
سرگرمی مبنی, ٹھوس تجربات کے ذریعے اور کھلونوں , کھیل کے ذریعے |
١٤ |
ریاضی یا سبکدوشی
کا علاقہ استادوں کو موٹا موٹا اندازہ قدر فراہم کرے گا |
جواب |
بچوں کی وقوفی
نشونما کے بارے میں |
١٥ |
جھوٹے کے طور پر
ظاہر کرنا کے پڑھ رہے ہیں سرگرمی ہے |
جواب |
بنیادی خواندگی
کے لئے |
١٦ |
بنیادی خواندگی
اور اعداد شناسی کی ترتیب میں شامل ہونا چاہیے |
جواب |
قبل اسکول اور
ابتدائی اسکول کے سب اساتذہ |
١٧ |
استادوں کو
استعمال کرنا یا نمونہ پیش کرنا چاہیے خواندہ ریاضیاتی برتاؤ کا تھا جب وہ |
جواب |
سرگرمیوں کے لیے
ہدایت دے رہے ہو |
١٨ |
کھلونا ٹیلی فون
اور بولنے والی کتابیں ایسے تکنیکی مدد سے کھلونے ہیں جو زیادہ تر بڑھاوا دیتے ہیں |
جواب |
انسانی اور پیام
رسانی کی مہارت کو |
١٩ |
مندرجہ ذیل میں
سے کونFLN
سرگرمی نہیں ہے |
جواب |
پنسل کو اس کے
بوکس میں رکھنا |
٢٠ |
پہیلیوں سے کھیلنا
اور انہیں حل کرنے جوڑنے کی کوشش کرنا بنیادی اعداد شناسی کی ایک سرگرمی ہے لیکن
اس کے ساتھ ساتھ ظاہر کرتی ہے |
جواب |
باریک حر کی
صلاحیتیں |
٢١ |
چھوٹے بچوں کی لیے
آموزش اور نشونما کے مشاہدے اور اندازہ کے لئے مندرجہ ذیل تکنیک چاہیے ہوتی ہے |
جواب |
اندازہ قدر کے
مختلف آلات اور تکنیک |
٢٢ |
تدریسی آموزشی
حکمت عملیوں میں مزاح اور تفریح کو شامل کرنے سے اموزش ہوتی ہے |
جواب |
بہتر تفہیم کے
ساتھ آسان اور محرک (تحریک پیدا کرنے والی) |
٢٣ |
والدین گھر پر
بنیادی خواندگی کو بڑھاوا دینے اور اس میں اضافہ کرنے کیلئے یقینی بنا سکتے ہیں |
جواب |
روبرک کو بطور
اندازہ قدر اندازہ قدر آلہ استعمال کرنے کے لئے مندرجہ ذیل میں سے کون درست نہیں
ہے |
٢٤ |
عمر کے لحاظ سے
مناسب درجہ وار کہانی کی کتابوں کھلونوں اور بچوں کے ذریعے خود بھرتے جاسکتے والی
سامان کی فراہمی کو |
جواب |
کسی بچے کو کامیاب
ناکام قرار دینے کے لئے استاد کے پاس موقع |
٢٥ |
مندرجہ ذیل طریقہ
نہیں ہے بچوں کے مشاہدے کرنے کا اور قابل اعتماد معتبر معلومات حاصل کرنے کا |
جواب |
ساتھی استاد سے
گفتگو |
٢٦ |
کمرے جماعت کے
اندر وہ کون سے علاقے, حصے ہیں جہاں بچوں کو نشوونما کے لیے کے کسی مخصوص حلقے
سے تعلق وہ سامان ملتا ہے جسے وہ خود استعمال کرتے ہیں |
جواب |
آموزشی سرگرمی
کے علاقے |
٢٧ |
کمرے جماعت کی
لائبریری یا خواندگی علاقے میں نہیں ہوتا, ہوتی |
جواب |
بلاک سے تعمیر
کرنے کا علاقہ |
٢٨ |
استاد کو مثبت
رویہ رکھنا چاہیے |
جواب |
ایک بچے اور بچی
کی حاموش کے لیے |
٢٩ |
کھلونوں اور کھیل
کے تعلیمی سامان کو لازمی طور پر ہونا چاہیے نشونما کے لحاظ سے مناسب ثقافتی اعتبار سے موضوع اور |
جواب |
سب بچوں کی
دلچسپیوں سے منسلک اور آموزشی محاصلات
سے ہم آہنگ |
٣٠ |
جاری اندازہ قدر
کی معلومات ضروری ہے |
جواب |
نشونما کے لحاظ
سے مناسبFLN
پروگرام کی منصوبہ بندی |
٣١ |
استاد کو دوسری
زبان سیکھنے کے لئے زبردستی نہیں کرنا چاہیے اگر |
جواب |
بچہ اطمینان انہیں
محسوس کر رہا ہوں |
٣٢ |
HPC کارڈ اسکول اور گھر کے میدان ایک اہم کڑی
ہوگا اور اس کے ساتھ ساتھ باقاعدگی سے والدین ملاقاتیں ( میٹنگ) ہوگی تاکہ |
جواب |
بچوں کی ہمہ جہتی
تعلیم اور نشونما میں ان کے والدین, خاندان کو فعال طور پر شامل کیا جاسکے |
٣٣ |
اپنی تعریف کے
مطابق 360 ڈگری رپورٹ ہے |
جواب |
ہمہ گیر اور کثیر
البادی |
٣٤ |
بنیادی اور
امدادی سطح پر اسکول آنے والے بچوں کا عمر گروپ کیا ہوتا ہے |
جواب |
3-11 برس |
٣٥ |
مندرجہ ذیل میں
کونسا پورٹ فولیو کا حصہ نہیں ہے |
جواب |
کمرے جماعت میں
دیے گئے جوابات |
٣٦ |
360ڈگری رپورٹ
کارڈ میں شامل ہوں گے |
جواب |
بچے کی شخصیت کے
تمام پہلو |
٣٧ |
گرمیوں میں بچوں
کی فعال سہولیت کلیدی ہے حاصل کرنے کے لئے |
جواب |
360 ڈگری |
٣٨ |
غلطی یا سبکدوشی
کے علاقہ میں نہیں ہوتے |
جواب |
رنگ اور برش |
٣٩ |
استاد بچوں کے
ذریعےFLN
میں کیے گئے بہترین کام کو ایک فائل میں جمع کرتا ہے اور اسے بچوں کی اموزش کے
ثبوت کے طور پر باہر بھی رکھتا ہے وہ آتا ہے |
جواب |
پورٹ فولیو |
٤٠ |
اندازہ قدر
منصوبہ بند منظم اور ساخت شدہ ہوتا ہے اور لازمی جز ہے |
جواب |
نصاب تعلیم Curriculum
کا |
No comments:
Post a Comment
Thanks For Ur Comment