NISHTHA 3.0
Quiz Course No 9
بنیادی اعداد شناسی
40/40 Marks
١ |
درج
ذیل میں کون سی بات صحیح نہیں ہے |
جواب |
تمام
مستقل شکل مربع ہوتی ہے |
٢ |
اعداد
کیا ہیں؟ |
جواب |
اعداد
کی علامات |
٣ |
اعداد
کی تدریس کے لیے صحیح ترتیب کیا ہے i.
شمار کرنے کے لئے موقع ii. اعداد لکھنا iii.اعداد پڑھنا iv. عددی فہیم کو فروغ دینا |
جواب |
ii,
iii, iv, i |
٤ |
قبل از اسکول اساتذہ کو درج ذیل میں سے کس سے بچنا
چاہیے |
جواب |
عددی فہم سے قبل بچوں سے اعداد لکھنے کے لئے کہنے سے |
٥ |
بچہ
اعداد کی آموزش سے قبل اشیاء کی شمار بندی کر سکتا ہے کیونکہ شمار بندی: |
جواب |
کا
تعلق ترتیب دینے یا اعداد کو تسلسل کے ساتھ رکھنے سے ہے |
٦ |
اشیاء
کی زمرا بندی کے لیے لازمی شرط ہے کہ |
جواب |
اشیا
کی خصوصیات سے ان کو شناخت کرنا |
٧ |
تخمینہ
تعداد یا انداز تعداد کیا ہے |
جواب |
اشیا
کو صرف دیکھ کر اور حقیقت میں شمار کئے بغیر اشیاء کی تعداد شناخت کرنے کی صلاحیت |
٨ |
درج
ذیل میں سے کون سے اعداد کی کس اور افادیت نہیں ہے |
جواب |
جمالیاتی
آزاد |
٩ |
میں
سے کون سا تعین کردہ کام صحیح طریقہ نہیں ہے |
جواب |
یاد
کر لینے کی صلاحیت پر مبنی ایک سیٹ ہے |
|
|
١٠ |
چند
مشترکہ خصوصیات رکھنے والی اشیاء کو یکجا کرنے سے کس صلاحیت میں اضافہ ہوتا ہے |
جواب |
زمرہ
بندی |
١١ |
بنیادی
عادات شناسی کو فروغ دینے کے لیے درج ذیل میں سے کونسا تدریسیات یہ عمل نہیں ہے |
جواب |
مشق
کے لئے بہت سے سوالات دینا |
١٢ |
ایشیا
کاملان کرنے یا جوڑنے بنانے کی سرگرمیوں سے کس قبل از اعداد مہارت کے فروغ میں
مدد ملتی ہے |
جواب |
ایک
سے ایک کی مطابقت |
١٣ |
کی
مطابقت پر انحصار کرنے والے بچوں کو درج ذیل میں سے کس کے معنی سمجھنے کی ضرورت
نہیں ہے |
جواب |
گنتی |
١٤ |
درج
ذیل میں سے کونسا بنیادی اعداد شناسی کا جز نہیں ہے |
جواب |
اعداد
کے نام رکھ لینا |
١٦ |
گنتی
کرنے کے عمل میں ایک بچہ |
جواب |
اعداد
کے نام لکھتا ہے |
١٧ |
درج
ذیل میں سے کون سی مہارت اعدادی فہم کے تحت فروغ پانے والی ایک کلیدی مہارت نہیں
ہے |
جواب |
اعداد
کے نام بتانا /گانا |
١٨ |
____ اعداد کو کس سے کی پوزیشن
میں بیان کرنے کے لیے استعمال کیا جاتا ہے جب اس کو کسی مخصوص تربیت میں رکھا
جائے |
جواب |
ترتیبی
اعداد |
١٩ |
درج
ذیل میں سے کون سی قبل از شادمہر نہیں ہے |
جواب |
اعداد
کا علم |
٢٠ |
مضبوط
ایف ایل این FLN کو
یقینی بنانے کے لیے بچوں کا اندازہ قدر |
جواب |
تشکیلی
/توافقی کی طریقے سے مسلسل کیا جائے |
٢١ |
کتنی
بار 4 جوڑنے سے 16 حاصل ہوتا ہے |
جواب |
چار
بار |
٢٢ |
درج
ذیل جوڑی میں سے کون سے ایک دوسرے کی تشکیل نہیں کرتے |
جواب |
تقسیم
اور ضرب دینا |
٢٣ |
درج
ذیل میں سے کس نے دیے گئے قواعد کے مطابق اشیا کے مجموعی کی ترتیب شامل نہیں ہے |
جواب |
زمرہ
بندی |
٢٤ |
درج
ذیل میں سے کونسا ڈاٹا ہینڈ لنک کا ایک جزو نہیں ہے |
جواب |
ڈاٹا
تعمیر کرنا |
٢٥ |
درج
ذیل میں سے کون سی صورتحال جوڑنے اور گھٹانے سے تعلق مسائل میں شامل نہیں ہوتی |
جواب |
اشیاء
کی زمرہ بندی |
٢٦ |
درج
ذیل میں سے کون سی بنیادی برسوں میں بچوں کو اعداد شناسی میں ماہر بنانے کا ایک
مقصد نہیں ہے |
جواب |
یہ
تیزی سے حساب کرنے میں ان کی مدد کرتا ہے |
27 |
پیمائش
کی تدریس کے لیے کون سا نقطہ نظر اختیار نہیں کرنا چاہیے |
جواب |
ٹیچر
کے ذریعے پیمائش کی معیاری اکائیوں اور ان کے دیگر شکلوں میں دردیلی کرنے کا
براہ راست تعارف |
٢٨ |
بچے
سے کب کہا جاتا ہے کہ وہ شکلوں اور مکان کی تفہیم حاصل نہ کرے |
جواب |
جب
وہ بغیر تفہیم کے مکعب، مکعب نما، دائرہ وغیرہ جیسی شکلوں کے نام رکھتا ہے |
٢٩ |
ریاضی
کی آموزش کے ابتدائی مراحل کے دوران ایک بچے سے توقع نہیں کی جاتی کہ |
جواب |
ریاضیاتی
تکنیکوں کے ذریعے ضروری رواجی طریقہ عمل سیکھ لے |
٣٠ |
درج
ذیل میں سے کس میں ایک سے ایک کی مطابقت شامل نہیں ہوتی |
جواب |
زمرہ
بندی |
٣١ |
_____ اعداد اشیاء کے گروپ کا
سائز بتانے کے لیے استعمال کیے جاتے ہی |
جواب |
اصلی
اعداد |
٣٢ |
درج
ذیل میں اسے کون سا ریاضیاتی عمل نہیں ہے |
جواب |
رٹ
کر یاد کرنا |
٣٣ |
درج
ذیل میں سے کس کام کے ذریعے صفر کا تصور سب سے اچھے طریقے سے پیش کیا جا سکتا ہے |
جواب |
گھٹانا |
٣٤ |
درج
ذیل میں سے کون ریاضی کے آموزش کی اندازہ قدر کی ایک بہت نہیں ہے |
جواب |
طریق
کار کا عمل |
٣٥ |
سیما
کے پاس 12 گلاب ہیں شفا کے پاس 15 گلاب ہیں کس کے پاس زیادہ ہیں اور کتنے زیادہ
ہیں اس مسئلہ میں گھٹانے کا کون سا طریقہ استعمال کیا گیا ہے |
جواب |
موازنہ |
٣٦ |
عام
طور پر زیادہ سے زیادہ چار یا پانچ اجزا کے مجموعے کو اصلی تعداد کو سمجھ لینے کی
صلاحیت کو کہتے ہیں |
جواب |
اندازہ
تعداد |
٣٧ |
بنیادی
مرحلے میں شکلوں کی تدریس کے لئے درج ذیل میں سے سب سے مناسب حکمت عملی کونسی ہے |
جواب |
بچوں
کو اپنے آپ شکلوں کی تفہیم کے کافی موقع فراہم کرائے جانے چاہیے |
٣٨ |
بچوں
کی مکانی تفہیم کو فروغ دینے کے لیے درج ذیل میں سے کونسی سرگرمی سب سے زیادہ
مناسب ہے |
جواب |
بوتل
کے سامنے کے حصے کے ڈرائنگ تیار کرنا |
٣٩ |
ضرب
کی آموزش تفہیم میں مناسب ترتیب کیا ہونی چاہیے i.
جمع کے معاملے میں ضرب کی تقسیم میں اصول استعمال
کرنا ii. iii. ضرب کے الگوریتم کی آموزش iv.ضرب کی زبان کی تفہیم اور استعمال |
جواب |
Ans
: ii, iv, i, iii |
٤٠ |
درج
ذیل میں سے ضرب کا آموزش کی سب سے اہم پہلو کونسا ہے |
جواب |
'' کتنے گناہ ہے'' اس کا پتا لگا کر
ضرب کی تفہیم |
٤١ |
جس
عمل سے افراد کی درمیان ریاضیاتی علامات نشانات, خاک کو اور گرا فوں کے ذریعے
معلومات کا تبادلہ کیا جاتا ہے اس کو کہتے ہیں |
جواب |
ریاضیاتی
ترسیل |
No comments:
Post a Comment
Thanks For Ur Comment